Misére öltözve

Kék-fehér-mentazöld Monsoon selyemruha, királykék karcsúsított kardigán, smaragdzöld kendő, halvány türkizkék táska és taupe magassarkú. 
Kedves Olvasóm!

Újdonság a blogon! 
Sok külföldi keresztény bloggernő osztja meg a templomba járó öltözékét, hogy inspirálja a méltóságtudatos öltözködésre keresztény nőtársait. Nekem tetszik ez a kezdeményezés. Úgy döntöttem, meghonosítom a blogon. 
No nem magamutogatásból. Egyszerűen csak ötletadásból.
Íme ez az első vasárnapi kép. 
A csodálatos mintás selyemruha Monsoon márkájú, a királykék kardigánnal és a smaragdzöld kendővel együtt mind turkálókból kerültek a tulajdonomba. A táska egy leárazáskor féláron jutott birtokomba, a cipő teljes áron, de jó befektetés (sok mindenhez megy). Szóval nem egy költséges ruházat. Én főleg turkálóból szerzem a ruhatáramat, de azért akad, amire befektetésként szánok nagyobb összeget. 
A mai miséről a kedvenc evangéliumi részeim: 
"Én vagyok az Út, az Igazság és az Élet. [...] Senki se juthat el az Atyához, csak általam."
"Bizony, bizony mondom nektek: Aki hisz bennem, ugyanazokat a tetteket viszi végbe, amelyeket én végbevittem, sőt, még nagyobbakat is végbevisz, mert az Atyához megyek."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hivatás- és méltóságtudatos öltözködés, smink 1. - Keresztény lányok, nők és a világi divat

Egy guru vagy Jézus? - Tanúságtétel a jóga és a kereszténység összeférhetetlenségéről

Intimitás a keresztény kapcsolatban 6. - Eszközök a tisztaság megőrzéséhez